sobota 20. augusta 2011

YEAH! I´M YOUNG! PARTY!

Včera-Dnes. Najlepšie. Myslela som si, že sa už skončili moja party časy, ale za tieto prázdniny som sa opäť dostala do tohto kolotoča nespútanej zábavy.

Včerajší večer s Lenkou bol jednoducho naj! Chodiť som vedela, náladička skvelá, hudba tuc-tuc, vod(k)a mi nikdy tak nechutila ako vtedy. A chlapi, čo by to bolo za zábavu bez nich, ale včera boli, až nepríjemne otravní :-/ Najlepší boli taký fagani, ktorí nás chceli pozvať a pred nami začali počítať mince, sme im povedali, že nech si šetria a čau :D Ďalší mali smiešny prízvuk, niektorí boli slizkí, iní zase veľmi úchylní-zmes všetkého.... ale najlepšie nám bolo dvom, sme sa vyskákali a o mojom hlase nehovorím :D Už len stačí povedať, že sa teším sa na ďalšiu...♥


    MINISTRY OF FUN-HOUSE PARTY! ♥
 Dnes ma čaká výlet s Majkou. Bežím sa chystať.
 Majte sa.
 KateH♥

1 komentár:

  1. ja mám tiež rada party s vod(k)ou a chlapmi :-D ale nie úchylmi :-D... super fotky!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť