pondelok 22. augusta 2011

Víkend na Môlči

Môlča - malebná dedinka pri Banskej Bystrici.
Bola slnečná sobota a vybrali sme sa s Majkou stráviť spoločný deň v centre. Najskôr v ESC, potrebovala vec, ktorej názov sme si nevedeli zapamätať :D Používa sa na prehrávanie hudby v aute pomocou zapalovača - zaujímavá pomôcka, pokiaľ Vám ide rádio len pri idúcom motore. Potom sme sa vybrali do Mekáča. :) A zakončili sme to zbaleným mojich osobných vecí a šup na Môlču (Majka tam býva v tom najkrajšom dome, aký som kedy videla♥). Na Môlči sa konala nejaká zábava, na ktorú sme sa dostali až okolo desiatej večer. V tedy sa akurát skončila, lebo jeden chlapec zbil druhého a aby toho nebolo dosť prišla aj sanitka, lebo nejakej dievčine zapadol jazyk...
Tak sme sa pobrali k nej a tam bolo aj tak najlepšie:)





V nedeľu som bola pozvaná na oslavu mojej ''svokry'' . Tiež na Môlči, kedže tam majú chalupu. Bola som tam ako hlavný fotograf :D

Ja, teta a ten, čo sa nechcel fotiť-môj priateľ.
 Ako darček som jej vyrobila dózy pomocou servítkovej techniky. :)


Prajem krásny deň.
KateH.♥

2 komentáre:

  1. jéj super, kočky a posledná fotka parádna!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to si aká šikovná keď vieš vyrobiť niečo pomocou tej servítkovej techniky :)
    pekné fotky !

    OdpovedaťOdstrániť